Monday 9 April 2007

For the first time.....


a hairpin in my hair.......i become a big girl now.....

Gisteren werd ik geborsteld, ogen en oren schoongemaakt toen mijn vrouwtje met iets geks aankwam.....ik had het wel al eens gezien bij mijn mama, Femke en Ivy en andere beardies en vond het eigenlijk wel mooi uitzien. Maarja ik had nog maar zo`n kleine haartjes dat dat niet kon. Nu zijn maar haren al weer wat gegroeid en probeerde mijn vrouwtje of er een speldje in pastte. Ik vond het wel vreemd dat gefriemel op mijn hoofd en wilde eigenlijk wel weg rennen maar die hield mij toch stevig vast joh!!!!ik kon geen kant op...en steeds als ik rustig bleef zitten kreeg ik iets lekkers....ja dat had ik wel snel door...eventjes stil zitten....lekkers.....bewegen (anders kon ik niet stil gaan zitten en kreeg ik geen lekkers)....stil zitten.....lekkers enzovoorts......en toen.....toen zat het speldje erin...ik voelde het helemaal niet zitten....het voelde helemaal niet raar......allemaal zeiden ze wat ik er wel niet mooi uitzag!!!!
En weet je eigenlijk ben ik wel blij met mijn rose speldje want er zijn mensen die zien niet dat ik een meisje ben en die noemen me de hele tijd jongen.....nu dus niet meer want alleen meisjes hebben rose speldjes toch???? uitzonderingen natuurlijk daargelaten.....

Ojaa en ik heb nog een nieuwtje ik heb nu inmiddels 6 tandjes uit (voren) waarvan mijn vrouwtje er drie heeft gevonden....ook heb ik inmiddels al twee grote honden tanden ervoor terug gekregen......

No comments: