Friday 27 April 2007

Visit to Vivian, Jean, Dewi and Djara



Gisteren gingen we weg met de auto......spannend waar gaan we nu weer naar toe....moet wel zeggen het was heel warm maar toch.....
na een 20 minuutjes rijden kwamen we aan op de plaats van bestemming.
Ik hoorde luid geblaf en herkende het geblaf meteen...dat was DE BEARDIEBLAF, die herken ik uit duizenden. Ik wist niet hoe snel ik uit de auto moest komen. En ja hoor daar zag ik ze Dewi en Djara...bij de poort aangekomen moest ik eventjes laten merken dat ik mijn plaatsje ken en deed een plasje...
maar helaas was dat niet overtuigend genoeg en gaven de meisjes mij nog eens duidelijk te kennen waar mijn plaats was...namelijk onderaan het laddertje....we hebben gerend en gespeeld het was heel leuk...ook gingen we nog wandelen in het bos das nog wel het leukste...lekker rennen en spelen. Maar jonge jonge wat hadden wij een dorst toen we terug kwamen.
Op een gegeven moment kijkt mijn vrouwtje mij aan en zegt tegen Viv:"KIjk eens wat die op de neus heeft"? en jawel hoor voor het eerst zit er zo`n vies zuigbeestje op mijn neus....een teek. Vivian heeft hem er meteen vanaf gehaald en helemaal nagekeken....Bij Djara liep er ook eentje over de neus, bah die vieze beestjes....
Nou ik vond het heel gezellig en vond het fijn om Vivian weer eens te zien...tjonge jonge wat heb ik die kusjes gegeven..
Ojaa en wat ik het aller leukste vond was Djagger, de kater...die vond ik zo lief....

Nou dan ook maar meteen eventjes een up-date over mijn tanden.....de voortanden zijn er allemaal uit waarvan mijn vrouwtje er vier heeft gevonden, tevens staan er antuulijk ook alweer nieuwe....tevens heeft ze nog twee hoektanden en twee kiezen in mijn tandendoosje zitten, je kunt je dus voorstellen dat ik op het moment een beetje moeite heb met kauwen.

Verder ben ik bezig met ringtraining en puppycursus....ik hou van wandelen, spelen, eten en koekjes verstoppen en als ik deze vier niet doe dan ben ik wel aan het slapen.....heerlijk wegdromen....ik ben gek op allerlei dieren en vind ze helemaal niet eng...als we gaan wandelen lopen we altijd het veld in en daar zijn geitjes en paarden.....verder ben ik best wel HEEL ERRUG nieuwsgierig zegt mijn vrouwtje altijd...ik loop hen overal achterna zelfs tot op het toilet om te kijken wat ze gaan doen....ik kan ook soms wel ietsie pietsie ondeugend zijn...dan pik ik eten van het bord van Yessin....of ga aan de kabels bijten....of pak het maandverband uit de doos...of pak de borstel en ga daar mee spelen....dus al met al ik wordt heel langzaam een beardie dametje

No comments: