Sunday 8 April 2007

If i could only



catch one of these......

Ik vind het geweldig om naar de vissen te kijken...brengt zoveel rust in mijn hectisch leven en kom ik eens op andere gedachten want mijn tandjes zijn aan het wisselen en daar wordt ik zo humeurig van!!!!Ik wil alleen maar overal in bijten maar mag dat niet van mijn baasjes, nee tuurlijk niet zij hebben niet zo`n raar gevoel in hun bek, ik moet het maar zien kwijt te raken maar gelukkig krijg ik van Joyce regelmatig van die heerlijk knoken waar ik dan lekker op kan knagen....gisteren hebben ze trouwens een tandje van mij gevonden. JOyce meteen in mijn bekje kijken en jawel hoor er was er nog eentje niet meer daar.....meen je wat ze gaat doen over de grond kruipen en zoeken....die is gek alsof je zo`n klein tandje nog vind, waarschijnlijk heb ik hem allang ingeslikt.....maar ik vond het wel leuk dat ze over de grond kroop....ik maar achter haar aan met mijn beertje maar ze wilde niet spelen, nee hoor ze was vast beraden om mijn tandje te vinden. En wat denk je?????ze heeft het ook nog gevonden...nou is dat knap of is dat knap....wat ben ik trots op mijn vrouwtje!!!!!

Ik zou wel graag eens met zo`n visje willen spelen en probeer dan ook regelmatig met mijn poot een te paken te krijgen.....maar helaas het enigste dat er gebeurt is dat het glas er behoorlijk vies van wordt zeker als ik met mijn neus er tegen aan sta



Maar potverdrie dulleme wat zie ik daar, hey hoe kom jij daarin kom daar eens uit!!!!!!Ik zie een beardie in het water....hey hallo.....eruit komen.....ik mag dat ook niet....wacht maar ik ga mijn baasje halen.......die zal jou wel eens wat leren!!!!!!!!



Wat is dit nu????hij zit er niet meer in!!!! maar hoe kan dat nu???Er zat toch echt een beardie in het water ik heb hem met mijn eigen ogen gezien......

No comments: